Jouw product op het schap! Met onze kennis van retail en foodservice zorgen onze accountmanagers ervoor dat je een podium krijgt op het on- en offline schap. In het aantal dagen dat passend is. En in een directe relatie met supermarktondernemers, de category managers en inkopers op de hoofdkantoren.
Onze collega’s zijn dagelijks, met een doelstelling, op pad om jouw product te verkopen via de winkelvloer of in foodservice outlets. We kiezen de juiste afzetroute door te luisteren naar jouw (ondernemers)droom. Hiervoor zetten we koude acquisitie in én een goed onderbouwd verhaal, bij zelfstandige supermarktondernemers in het gekozen gebied of land. De winkelvloer is de plek waar het spel gespeeld wordt met de consument. Een service rondgang langs een x aantal supermarkten, ondersteunend aan hoofdkantoor afspraken, is daarom ook onderdeel van ons winkel accountmanagement.
“Ik heb altijd het gevoel dat wij net een stapje meer doen om onderscheidend te zijn. Dat eisen we van onszelf omdat de retailmarkt snel is. We moeten net wat sneller rijden dan de rest.”
Jouw product op het schap! Daarvoor zetten we ons grote netwerk bij de verschillende hoofdkantoren van retail en foodservice in. Door de juiste taal te spreken, te weten waar de verschillende retailers voor staan en echt mee te denken in de doelstellingen van de categoriemanagers weten we jouw producten op de juiste plaats in het schap te krijgen. Met goede rotaties blijft jouw product ook op het schap. Daarvoor denken we proactief mee met de categorymanagers om een win-win situatie te creëren. Met als resultaat: rotaties waar iedereen blij van wordt.
“Op het schap komen is al een uitdaging, maar van het schap afkomen, met goede rotaties, is nog een veel grotere uitdaging. Wij stoppen niet bij de producten op het schap krijgen, voor ons is dit pas het begin!”
Sales heeft een grote invloed op de totale organisatie. Hoe krijg je alle afdelingen mee om de buiten gerealiseerde groei ook intern gerealiseerd te krijgen. Wij kijken mee en stellen doelen. Het is van belang dat deze doelen ook intern omarmd worden en gedragen. Bouwen doe je namelijk samen, niet alleen. Wij hebben hiervoor een methodiek ontwikkeld welke in diverse bedrijven succesvol is geïmplementeerd. De mens staat in deze methode op nummer 1