Gespot en gekocht! Door de consument die zich aangesproken voelt door jouw product. Onze marketeers denken vanuit de consument én shopper. Dit combineren we met data inzichten zodat na de eerste aankoop, herhalingsaankopen volgen.
Wat kan marketinginzet voor jou betekenen? Waar moet je beginnen en wat levert het op? In onze kick-off brainstorm gaan we met veel enthousiasme en creativiteit in een dagdeel in op jouw actuele marketingvraagstuk. Praktisch en met direct opgeleverd resultaat. Om van daaruit zelf, of samen met onze marketeers, je verdere marketingroute te bepalen en uit te voeren.
Je hebt een product en wilt dit vermarkten. Welke rol op het
(digitale) schap vul je in, welke supermarktformule past het
beste en wat beloof je de shopper als hij/zij jouw product koopt? Een aantal punten die we aantippen om samen de route te bepalen die het meeste resultaat oplevert. Met kennis van de categorie, de positie van je product daarbinnen en de meerwaarde voor de supermarkt om jouw product op te neme
“Alles begint met goed begrip van het merk, de shopper en de ondernemer.”
We hebben een shopper tevreden te houden, die na de eerste aankoop herhaalaankopen doet. En een supermarkt met wie we een duurzame relatie onderhouden en maximale verantwoorde groei in de categorie creëren. Daar zetten we trade marketing en activatie voor in, uiteraard met actuele marktdata en kassascans
Je productinnovatie lijst is lang en inspirerend. Waar begin
je en hoe vermarkt je al die innovaties tot een logisch
assortiment. Passend bij wie je bent als merk of bedrijf. Een
sterke positionering- en concept is inspirerend en heeft de
potentie om lang mee te gaan. Met een praktische invulling en inzet van ons netwerk designers en copywriters helpen we je om hierin de volgende stap te maken