Onze mensen en de mensen met wie we samenwerken staan op nummer 1. We zien en horen elkaar. We benutten de persoonlijke potentie en als het wat minder gaat dan helpen we onderling.
In 2001 begon Cees Moree De Vlasschuur. Nadat hij als werknemer geholpen heeft om familiebedrijven zoals Hertog IJs en Klijn Noten groot te maken via de supermarktvloer en vaak de vraag kreeg: ‘Hoe doe je dat toch?’. Die vraag voedde zijn drijfveer om de pareltjes van de foodmarkt een podium te geven in de supermarkt.
In een voormalige vlasschuur creëerde hij een plek met mensen die het verkopen in foodretail verstonden. Met een no-nonsense mentaliteit werd er geknokt voor de handel. De verkopers deden dit uit naam van de opdrachtgever, in één of meerdere dagen per week. Het bleek een specialisme wat er niet was.
Zien én benutten we commercieel potentieel in mens,
product en onderneming. Een drijfveer die elke dag met
een grote glimlach door het huidige management aangejaagd wordt. Op de winkelvloer en daarbuiten. Altijd samen en voor het succes van onze opdrachtgever, door inzet van onze gebundelde krachten: Sales, Marketing, Salestraining en talentontwikkeling en Management.
Je wordt gezien! We geloven in succes als iedereen doet waar hij goed in is. De ondernemer die onderneemt, de producent die met liefde en passie een kwalitatief product maakt, een medewerker die zijn kwaliteiten inzet, een retailer die focust op de winkelomzet en een
consument die producten koopt waar hij blij van wordt.Ziet ons team potentie? Dan verbinden we deze partijen om commercieel potentieel optimaal te benutten. Met beide benen op de grond voor opdrachtgevers in Nederland, België en Duitsland, in het aantal uren of dagen dat passend is.
Onze mensen en de mensen met wie we samenwerken staan op nummer 1. We zien en horen elkaar. We benutten de persoonlijke potentie en als het wat minder gaat dan helpen we onderling.
We zien en pakken kansen, zeggen wat we kunnen en doen wat we zeggen. Daarin nemen we verantwoordelijkheid voor ons eigen handelen en de gevolgen hiervan.
We zijn continu op zoek naar mogelijkheden om ons werk zo effectief en efficiënt mogelijk te maken door open te staan voor innovatie en optimalisatie.
We dragen zorg als een ware rentmeester (alsof het ons eigen bezit is) voor elkaar, onze relaties, onze spullen en het vertrouwen dat we krijgen.
We zijn net zo gepassioneerd voor de opdrachtgevers waar we voor werken als voor De Vlasschuur zelf. We zijn inspirerend voor elkaar en naar de mensen om ons heen, door de energie te delen die we voelen voor ons vak.
We stellen doelen, maken een plan en sturen bij waar nodig. Elke dag beter om commercieel potentieel te benutten.
“Werken binnen (food)retail is een vak apart, daar zijn we door de jaren heen achter gekomen.”
Om onze opdrachtgevers commercieel echt verder te helpen
zijn we realistisch en eerlijk. Positief kritisch. We willen namelijk iets toevoegen. Zodat we samen bouwen en altijd vooruit kijken. We staan er voor onze opdrachtgevers, met onze actuele (praktijk)kennis van de markt, formules en concurrenten. Met de basis op orde zodat we op de vloer altijd flexibel zijn en relaties opbouwen en onderhouden. Persoonlijk contact is ons uitgangspunt, dus wij hebben altijd tijd voor een kop koffie!